Ce preparam pentru o masa festiva din o gaina ?



Am  cumparat o gaina de 2.2 kg si voi descrie , ce am preparat din ea?
In primul rand , am desfacut-o  si am ales pieptul de gaina aparte, iar celelalte bucati de carne le-am taiat , le-am spalat foarte bine, si am fiert carnea pentru piftie  si pentru saltison de pui.
Astazi voi descrie o receta, zilelele acestea si celelalte. 
Din jumatate din pieptul de gaina am preparat  O RULADA DE SARBATOARE,  am promis , ca voi arata pas cu pas , cum se prepara si, in sfarsit ,am pozat prepararea ruladei. Receta este scrisa. Iar cealalta  jumatate a pieptului de gaina am preparat-o cu becon si cascaval la cuptor, cand este rece se poate taia si folosi la preparea tartinelor, sau se poate servi la masa ,in stgare calda cu o salata de legume, sau din muraturi.  






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...